Hemma efter

en jätte mysig kväll med massa mat!
Gjorde dock ett misstag haha
En esrepsse klockan 22 är inte min grej... Och de VET jag egentligen! Men... Alla andra tog en latte... och ja sa först att jag ville ha the...
Men jag va ju sögen på kaffe... Så de blev en espresso istället hehe

Men jag är banne migjätte trött, så jag hoppas de inte blir nått problem!

Prata med min älskling för en liten stund sen... Skulle lätt kunna prata med honom dygnet runt haha
Love the boy!!!!

Men nu... ska jag ladda inför imorn! Full dag på jobbet och hem och laga mat och baka!

Imorn ska jag försöka komma ihåg att testa en sak... Peela kroppen med kaffesump! Dom som testat säger att de är jätte bra!
Och min ybertorra hud kan nog behöva de!
Så varför inte testa? Alla peeling krämer jag har här hemma verkar... VÄRDELÖST!

Just ja...
På vägen hem... Sladda vi gärnet på Shell mackens parkering hahaha Jag skratta så tårarna spruuta! Sååå kul va de hahaha
;)

Sleep tight

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0