Jul veckan är här

är INTE klar med mina klapar... Men snart så :)

Va ju hos ♥ i helgen. Och hos mammu o pappu :) Har inte träffat dom på jätte jätte länge, så de va mys! Dock blev de knappt ett dygn i värmland...
Saknar min älskling så de gör ont redan... Och vi kommer inte ses på ca tre veckor :(
Men men... Får ta en dag i taget, tur att de är fullspäckat på jobbet så dagarna går lite snabbare!

Titta vad fin han blev i några av mina klappar


Älskar fasen denna bild, hoppas innerligt på att de är en blivande profil bild hmhm ;)

Jag fick mig en eltandborste, har tänkt på de länge! Så går min älskling och köper de haha Han kan mig ganska bra ;)
Sen fick jag ett jätte fint ♥-berlock! Och kinderägg ;)

Jag hade tänkt börja kika på den nya serien, morden i sandhamn elle va de heter. Men orkar inte, ska gå och diska istället. Sen sooova. Ska upp och tvätta imorn bitti. Mer än välbehövligt haha

Va kvar efter jobbet och vaxa lite och fick mig massage.... Gott de!

Nee.. Ska göra lite nytta, ta med datorn in i köket o fixa!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0