Nu är det ännu

närmare slutet på 2010, folk har för flera timmar sen (redan igår banne mig) börjat skjuta raketer och smällare... Stackars vovvarna ♥ Hoppas dom inte råkar allt för illa ut dom små liven!

Dagen har bestått av att bara vila och tvätta. Städningen får vänta tills imorn haha Orkar verkligen inte!!
Inte bra att va ledig, blir så tröttt haha

Har fått prata som "vanligt" med min bejbi igen, han har ju varit lite upptagen där hemma dom senaste dagarna :) Så himla skönt att få prata med honom iaf!

Har funderat på att ta mig en power nap... Men de blir nog bara värre då tror ja!

Känner att de är lätt att bli känslosam så här på nyår... Många minnen och upplevelser som kommer upp :) Men detta år... Är de inget som varit jobbigt, iaf inget som inte ordnat upp sig ;)
Så de är bara goa känslor!
Blir varm inifrån o ut ♥

Ska skicka en hälsning till min far där hemma snart, som jobbar idag/natt. Hoppas de inte är allt för mkt olyckor och bränder! Utan att alla får en bra start på det nya året!

Kom på massa saker förut som va värt att nämna om de senaste året... Men mitt minne är ju som de är haha
Kanske kommer igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0