Taxin

kommer snart färda mig till en halv dag på jobbet! Massa packning haha Har dock inte packat klart än... Men väldigt snart!
Tänkte precis... har kommit ganska långt i mitt "packliv"! Har lärt mig att jag ALDRIG andvänder allt jag har med mig, dock har jag inte riktigt lärt mig att ta med mindre haha
Men ska försöka denna gång!
Dock är de alltid svårt med partykläder!
Man vet ju aldrig vilket humör man är på?!

Nu sitter jag med gott kaffe brevid och myser lite!
Fasen, de hinner ja kanske så mkt mer, måste ju äta också! Har börjat med en dum ovana! Glömma att äta!! Trodde aldrig i hela mitt liv att de skulle ske haha Men men... Nog bara en lättare fas av glömska nu i julstressen...

Neee.... Nu ska ja packa :)

Bjuder på morronens mysbild



Hörs när jag är back in jönnet

Ha en riktigt fin jul alla kära!!

Puss o julkyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0