Hjärtedagen

är nu här hehe
Jag och carro satt precis och funderade på hur vi ska fira?? Jag la lite förslag om att vi kan köpa varann lite geléhjärtan, en nalle där de står I LOVE YIU..... haha sen drev ja på de lite mer som vanligt....
Jag har börjat me att sätta på Johnny Cash haha Uhh va ja giller han!

Igår.....
De blev inte helt som ja trodde haha
Kom till jobbet..... Fick då veta att jag inte bara skulle plocka, utan rodda stora baren. Alltså se till att inget tar slut och va back-up för baren när de behövdes nått.
Eftersom jag inte visste nånting så blev ja nog lite mer stressad över allt än man borde, även om ja inte blev stressad..... Om ni fattar?? haha jag är ju som tur e ganska tålig när de gäller de. Men va ett tag sen ja jobba i högt tempo nu. Men de va ganska lugnt så de gick bra tycker ja. Hjälpe även en tjej som stod i lilla baren me och backa upp henne.
Va en hel del trevliga saker där ute i vimlet haha Många rutiga skjortor som ja ♥ :)
Vi sluta runt 3-4, satt kvar o varva ner en liten stund innan de bar av hem till sängen.

Och ja måste säga..... När klockan va runt 2 där.... Så va ja GRYMT glad att ja va nykter och inte nån av alla de andra som ragglade hem haha

Nu ska ja nog försöka få nått i magen...... Och se va denna ♥-dag har att bjuuu på. Kom på..... Bio?? gör man inte sånt på denna dag?? haha

Pusssss
♥ER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0