Lörda kväll

och ja sitter här.... hemma själv me godis.... en tv med playstaion på....musik på....... en tekopp,en kaffekopp,ett glas me tranbärsjuice och en vattenflaska brevid mig haha och ska snart (när ja orkar lyfta röven) hämta ett glas me whiskey!

Mår...... hmmm vet inte om ja ska va ärlig! Ingen idé att känna efter heller! Men vet att ja iaf mår så att ja INTE orkar hitta på något!

Va en sväng på stan förut, fika me Fia. Sen gick vi till vila,din sko o hm. Blev en brun-utan-sol för mig och en bodylotion. Ska spreja fejjan sen! Är ett jävla lik haha
Hade ett brake-down imorse. Grina o hade mig haha
Ja va verkligen de FULASTE som fanns just då haha

Så lite färg kommer göra lite susen iaf!

Fia bjöd hem mig till henne sen. Carro jobbar ju. Hon o Jenny skulle kolla matchen o käka tror ja. Hade vart jätte trevligt, men ja orkar inte gå känner ja.......

Nu ska ja nog spela lite coolboarders 4 :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0