Morning SUNSHINES

önskar ja kunde säga de me lite mer inlevelse också haha
Är inte kompis med grannen under idag! Jag hade lagt mig...... SOMNAT.......
mmmm sen.... runt HALV ETT..... drar han/hon igång.... lät som dom skulle komma genom taket! Jag kunde sjunga me i alla låtar och blablabla...... Helt sjukt! Carro kom hem runt 1-2... då hade de lugnat ner sig LITE... Men de störde mig fortfarande, men nivån då hade inte gjort de om inte nivån innan hade vart som den va!

Så idag är ja LAGOMT PIGG!!! Så de blev ingen klippning idag, skulle vart där om typ tio mnin, men ja palla inte! Skönt att INTE göra nånting idag känner jag! Drack nog för lite wirre igår också, för ja är fortfarande brak förkyld!
Men ska nog få ordning på detta!

Har fått mail också, ang en lgh!!! Men carro sover än, så ja vet inte om öster är ett bra ställe hehe
Men de är ett första hands kontrakt på en etta på ca 38 kvm. Så den HOPPAS jag på är bra :) är ju BARA sånna jag INTE vill ha (och skrev även i annonsen att ja inte va int. av) som har ringt.

nee.... nu måste ja hitta min NÄSPRAY, sen ska ja sätta igång kaffe och få nått annat än godis i magen haha

See ya later

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0