Ny vecka

och den börjar sådär.... Mår inte helt prima..... Men ska försöka att inte tänka på de, men kanske inte köra i 200 tills ja mår bättre. Har haft massa fotvård idag, så ja lär drömma om fötter och fotfilar haha

Blev så glad idag! Min chef fråga mig vad jag gör med alla kunder haha För dom har aldrig varit så nöjda! Massa som säger att detta ska dom verklgen rekomedera andra mm Så kul att få höra de! Skönt för självförtroendet om inte annat :)

Efter jobet kom ja hem till mat på bordet :) Sen åkte vi några trappor upp till Carros mormor o morfar där de bjöds på kaffe o fika. Mysig avslutning på denna dag.
Den ska iof avslutas me PARADISE

Imorn blir de jobba igen och om de blir som de är tänkt ska ja få mina naglar fixade efter jobbet. Monika på jobbet ska förlänga mina. Ska bli jäte kul! Har aldrig haft riktig förlängning utan bara sån där man fixar själv och håller i några dagar.
Jag ska dock inte göra alla långa, men lite lite lite längre än vad jag har nu. Sen ser de mycket fräscht ut också tycker jag!

Imorn ska ja göra en ny behandling. Epilar, en metod som hämmar hårväxt. Ska bli kul!

Men nu ska ja invänta PARADISE och läsa lite nytta!

PUSS♥

Kommentarer
Postat av: marie

käre nön va du ä dukti gumman! =)så stolt över dej vet du.puss puss

2010-02-02 @ 18:27:41
Postat av: Tessan

tack gumsan, va söt du! de värmer i hjärtat :) *puss

2010-02-02 @ 20:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0