Sjuk??

mmmm lite iaf!
Va helt kall svettig när ja kom hem!
Hela dagen har ja snörvlat och nysit som en allergisk åsna! Herregud säger ja! Känns sådär trelvligt me mitt yrke! Men vad gör man?? Kan ju inte va hemma varje dag man är lite förkyld! Även om de vart lite värre än lite idag....

Började dagen i frisörstolen på jobbet. Sandra tog sig an mitt hår för första gången. Gjorde hon mycket bra! Blev jätte nöjd me färgen. Är nog nästan platina nu! Inte helt, men mkt nära! Och lugg har fröken Mohlin fixat :)

Vi blev lite sena så båda våra kunder hann komma haha men vi blev inte FÖRSENADE som tur va!
har haft ny behandling idag igen, den gick GALANT! Permanenta en tjejs ögonfransar, så nu har hon LÅNGA och fint böjda fransar. Sjukt avis på hennes fransar kan ja lova! :) Roligt när man kan göra fina flickor ännu finare!

Har haft FULLT upp hela dagen idag..... även imorn! Så de ska bli skönt me helg och få vila upp sig!

Jag och carro skulle vart och käkat på Twin idag.... Men eftersom jag mår/mådde som ja gjorde/gör så skippa vi de. Hon köpte me sig pizza efter jobbet :)

Men nu har mina panodil börjat värka..... Carro är mkt sugen på ett glas vin..... mmmm så vi får se haha har ju typ 3 min till lite vin...... Och nått glas kan man ju ta?? hehe
Nu la ja frågan haha Men hon svara:
Ska vi få hit nån me vin istället?
Jag: Vem??
Nu är de tystnad här hahaha
Så vi får se........

Puss på ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0