Träningsvärk

kommer ja att ha till 1000 imorn! har redan kommit ganska rejäljt!! jobbade ju igår natt/kväll.... sprang som en illad katt haha ja roddade stora baren och hade plocken igen. de va en till kille som hade plock..... EN TILL... hade kanske behövt en till, men de gick bra ändå. Vi körde bra tillsammans! Löning o allt.... så de kändes att man levde haha en sen.... Thom: Tessan, ställ dig i baren en snabbis!
haha OKAJJ......
Men han va bara borta i typ 5 min så ja hann bara ta en beställning. Som tur va så va de bara några öl och en vatten, så ja behövde inte hitta på en egen variant av nån drink haha
Har kvar 5 naglar efter igår.... lill nageln gjorde så JÄVLA ont när den halvt flög av (från toppen o ner på halva) men de va inte tid för några tårar där inte!
Björn va där me några vänner också, så söt.... hörde när ja va ute i baren nån som ropa på mig.... Tittar upp o möter han me sitt stora leende, tummen upp och skriker bra jobbat! haha han är för söt!

I fredags va vi ute..... va o käka direkt efter jobbet på Aqua. Me myle och några vänner till henne. Efter de gick ja o Carro hem o bytte om, tog me oss lite vin o åkte till Bengan. Sen va vi ute på nått ställe innan Karlssons. Jag satt mest o spela hela kvällen hehe fan va kul de ä!!!!!!!!!  Vann hela tiden ett tag..... Men som sagt.... ETT TAG haha 
Jag "lämnnade" mobilen på Karlssons också... så ja fick den igår igen hehe 

Har pratat me 3 bu också.... jävla idioter! säger olika saker ALLIHOPA..... Får inte ja min Iphone i veckan... vare sig den e svart elle vit så kommer ja byta operatör!!!!!!!! 

JUST JA!!!!
Vi hade inbrott på jobbet i torsdags natt..... Så vi upptäckte de på freda morronen..... Roligt avslut på veckan.... NAJJ...... Så nu har ja vart i kontakt me polisen även här haha har lagt ut mina krokar i k-town,gbg och nu jönnet hehe 

Har vart på bio nu på kvällen.... har äntligen fått se Shutter Island. Den va bra, men inte så läskig på de sättet ja trodde den skulle va. Men lätt sevärd!
 
Käka donken innan me... orkar dock typ INGENTING..... ????? haha har väl aldrig hänt hehe

nu ska ja snart lägga mig o sova..... jobbade till 4 imorse och sov till typ 11 bara..... Så de blir the bed snart!

hehe har ja berättat at vi möblera om torsda natt??? så vi sover i vardags rummet nu och har gjort ett mysigt soffrum hahaha

puss¨på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0