vattenpipan

har gått varm här ÄNTLIGEN!!!! Jag älskar att röka vattenpipa! så jäkla gött :)
De va nästan standard i mölndal (hos carro o myle) rövin och pipan :)

Så ja o carro o jens har druckit lite vin o ja o carro har puffat nån äppelsmak.

Fynda ett par boots förut, 70%!!!! så ja gav typ 250 spänn :) hitta en urmysig stickad tröja sen också på Åhlens. Jag har en gång i tiden varit BEROENDE av Åhlens! mmmm SANt faktist.... mitt gamla jobb låg precis vid Åhlens... Va där MINST en gång VARJE dag...Och Åhlens har faktist ALLT man behöver förutom mat!
Har dock blivit av me beroendet och bara njuter när ja går in i huset haha

Vi åt även god typ... kina mat tror ja de va på Soya express :)

Sen åkte vi hem, låna Jens (kompis till carro) (han hejjar me på fbk haha) bil och åkte på kål(kol?) jakt och fann de vi sökte!

Nu är de nära till sängen..... har fullspäckat schema hela veckan..... om de inte blir nått avbok så finns de inte ens plats för en brynplock.... som tar 10min..... så ja kommer nog inte kunna rulla tummarna direkt haha men de är jätte kul att de e så!

Nu ska ja grejja fejjan o spreja lite mer BUS innan läggdags

puss o natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0