Whiskey

är min vän för kvällen! va och inhandla gudarnars dryck på lunchen :) Måste ju bli frisk nån gång! Blev en ny sort idag, Bells. Va helt ok, väldigt mild tycker jag! Stod att den skulle va lite rökig??? Jaja, helt ok :)

Carro jobbar ju så jag är helt själv. Ska KANSKE ta mig ett bad sen..... Men tror inte ja orkar me de, har nog feber o då orkar ja inte!
Har köpt mig en ny bok mä, jenna jameson Att älska som en porrstjärna. Ska bli intressant!

Har haft FULL rulle hela dagen! har varit lite jobbigt eftersom ja blivit så förkyld att ja får svårt att andas ibland och näsan bara rinner o rinner.... Men alla kunder har som vanligt vart urmysiga!

Imorn KANSKE ja ska till jobbet en sväng och klippa mig igen. Få bort ALLT slitna.... ville inte ta allt sist hehe men har nu ångrat nmig! Så ja hoppas ja mår lite bättre så ja orkar mig dit! sandra va gullig och kunde ta mig runt halv elva, men som sagt..... OM jag mår bättre! Annars får vi ta de i veckan!

Sen blir de nog film tror ja! Prestige, har ej sett den tror ja.... så den får de nog bli! Kanske ta mig en tur och inhandla godis??? De är man la värd när man är sjuker?? hehe Men orkar ja gå?? tar iof 5 min till Ica men...... Hmmm jaaaa..... ja ska nog gå!

Annars är mina planer.... VILA!!

Hoppas ni mår bättre än mig mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0