Kvälla

är här.... Men är jag ens lite trött???
Nepp.... Får hoppas tröttheten infinner sig snart! Kanske är sockerchocken jag fixat till kroppen som gör att de inte går åt rätt håll??

har vart iväg och handlat. Fick bli billig skit mat haha Måste prioritera just nu.... Mat? Alkohol? Kläder? mmmm ni kanske förstår mitt val?? hehe

Pappa följde me upp efter handlingen. Han laga förhoppningsvis ett par stövlar och en väska åt mig :) Sen fick en goo kopp kaffe innan han började jobba också! 

Jag har färgat mitt hår och mina bryn. Gjorde mina bryn lite mörkare än normalt. Tror de blir fint när jag får lite make på mig! 

Hade tänkt mig upp på spinning/core imorn.... Men de passet börjar inte förren nästa vecka..... Så jag får väl ta tag i träningen igen då. Och säga upp medlemskapet.... Dom har inte sats i jönköping tyvärr. Vet att friskis ligger precis vid mitt jobb, så de kanske blir där igen? Jag vill alltid träna på de stället som liger närmast, oavsett vilket som är billigast elle coolast elle what ever! Mycket lättare att ta sig iväg då! Om man mot förmodan inte skulle ha motivation hehe

Nu är andra filmen för kvällen på, på min tv..... Men har inte på ljudet till denna, har sett den ialla fall 3 ggr.(gick på canal+ när ja hade den kanalen) The Brake Up. Såg Sweet Home Alabama förut, va längesen jag såg den. och de gjorde inget haha   

Imorn blir de jobb..... Ska fråga om dom behöver hjälp i butiken imorn kväll.... Tror de va imorn kläderna skulle komma :)

Lyssnar på en o samma låt HELA tiden..... Hide and seek..... I LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fast man blir lite lessen på nått vis.. Men måste lyssna om o om igen ändå!

Vill inte sova hemma inatt.........

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0