Söndag

härliga söndag hehe
Men nu är skallebanken borta iaf! Fan va ont i huvvet ja hade förut, helt galet!

Håller för tillfället på med lite mat..... ris,sjömansbiff o ungsbakade grönsaker..... får la se om de går att äta haha

Igår blev dagen och kvällen precis lika trevlig som de va planerat :)

Shopping först, hitta leggings,vitt baslinne och en tunn stickad väst. Sen lite smycken.
Åkte sedan på matchen. Södertälje va här på besök. Hv förlora dock. Men eftersom mitt hjärta tillhör ett annat lag så..... bryr ja mig inte så mycket haha Men de är ju synd om Björn.
Efter de åkte vi direkt till Björn o Fia och gjorde oss klara för en kväll på stan.

Ja,Carro o Fia begav oss till Twin. Där bjöds de fördrink och en flaska mousserande, söta dom är. Vi va ju där o fira Fia som fyllde år i fredags.
Sen åt vi jätte god mat. För mig blev de musslor och sedan vildsvin. Supergott!

Drinkar blev de me hehe.......

Fia gick hem och vi drog vidare. Dock vet ja inte varför haha klockan va ju typ 01 när vi gick från Twin så vi kunde lika gärna sparat pengarna och gått hem. Då hade ja även mått bättre idag tror ja haha
Men icke..... vi skulle ju såklart dansa!!! Och de gjorde vi..... drack även mer sprit...... shots och drinkar...... Hur va de nu igen..... jo..... ja o carro ska ju försöka bete oss mer vuxet och behärskat..... mmmmm de gick la sådär haha
Men men.... övning ger färdighet!

Jut nu är ja ensam i lgh och carro är på snabb visit i gbg. Ska ge flyttkartonger till myle och hämta en hylla. Så ja njuter lite av ensamheten. Absolut inte att ja inte trivs me Carro min älskling. Men ibland är de skönt att va lite ensam. Bara nån timme sådär :)

Jag skulle vart me på Fias kalas.... Men palla inte.... min huvudvärk va för elak. Så de skäms ja lite för hehe.... men jag tror dom klarade att äta upp smörgåstårtan ändå!

Nu ska ja göra klart maten och få i mig lite... Sen blir de tv och slappt för hela slanten tills ja ska sova igen!

Funderar på att ringa en person som ja saknar en del..... Men tror ja kommer sakna honom ännu mer om ja pratar me honom..... SÅ ja tror att ja skippar de.... Men ja vill egentligen...... Dumt de där hehe

Jaja.....

Puss på er mina små hjärtan

Kommentarer
Postat av: Lojjan

Saknar dej vännen!!!! Massor!!!! Puss

2010-02-01 @ 00:24:51
Postat av: Tessan

o jag DIG gumman!!!! massor massor massor!!!! pussss

2010-02-01 @ 21:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0