:)

har nu fått lite sömn i kroppen, kläderna o håret har torkat haha

Varför gjorde ja de??? Jaaa..... har väl velat göra i de i massa år men vart för mesig haha Neee.... Men fontänen i kd är ju mitt på torget, denna ligger lite avsides haha Dock går typ alla förbi där men..... jaja haha

Jag och Carro kör en återhämtningsdag sa vi idag..... Kanske får besök av några som vi träffa i Halmstad, men vi vet inte än.... Hoppas nästan inte de haha Inte för att ja inte vill träffa dom, för dom va ASHÄRLIGA och super trevliga.... Men ja orkar inte festa! Visst de behöver ja inte heller, men man vet ju hur de brukar sluta.....

Funderar på att ta mig en promenad.... Va ett tag sen!!! Och nu bor ja jätte nära munksjön! Vi får se! Börjar nog me att öppna balledörren tror ja!
Sen tänkte ja städa lite hehe Ser ut som ett vrak här hemma!!!

Sen har ja börjat fundera på NÄR ja ska åka hem..??? Ser ut som lördag kan va ganska bra.... Om de inte blir gbg i morn för mig o Carro. Då kan ja iof åka därifrån kom ja på..... mmmm vi fåla se :)

Hörs nog sen förmodar ja

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0