:(

jag får nog TYVÄRR börja inse att ja inte mår prima.......
Har ju vart nere o tvättat sen 11..... De e 3-4 trappor ner... Svett som en gris när ja kom ner, de snurrar.... mmm ja mår helt enkelt inte perfekt!
Undrar om de har me mitt natt"bad" att göra......

Har lagt kyckling på tining, så de blire sen me ris o HEMMAGJORD söööössssss :)

Ska försöka ta mig ner till affärn me.... Är sugen på ELLEtidning!!! Och glass.... För halsen ;)

Ikväll blir de nybäddat!!! Guuu va gött!!! Ska köra en helkropps peeling också! Blir de extra skönt för både kropp o skäl!! Jag kan ju INTE sova i nybäddat om ja inte är nyduschad, då sover ja hellre på soffan!!

Skulle ju gå upp me kartonger på vinden.... Mötte en kartong i trappen... Märkte sedan varför.... Gick inte att få upp dörrFAN!!!
Den har varit grymt trög innan, men nu gick de banne mig inte..... När ja väl fick tummen ur! Tack.... TACK!

Men har kommit på en lösning så länge, ska ställa in de i min "walk in closeth" ;)

Lyssnar sen nån timme tillbaka på denna man



Vi lyssna MKT på han för några år sen.... Får en ANING nostalgi ;) Bla när ja va i köket på en restaurang o praktisera o 2 av mina vänner jobba där samtidigt... Ja tror båda va där när ja va där.... Elle om ja bara hälsa på massa gånger när båda va där haha
Jaja.... En MINST va där ;)

Blir ingen flytthjälp av mig.... Orkara inte ens hjälpa mig själv haha

Inge kul om man skulle smitta ner lilla Appi heller ♥

Nu ska ja se hur de går for the chicken...

XOXO

JUST JA!!!!
När ja kom ner och skulle ta ur torktummlaren för första gången.... Är de första ja får upp en handuk som ja INTE känner igen..... Va fan tänkte ja.... Blev lite illa till mods, tänkte att nån hade vart inne o stoppat i den elle nått.... Men sen kom ja på! Måste ju vart kvar i tvättmaskinen! För de va massa tvätt där nere som hängde från igår antar ja....
Men de va lite äcklig känsla på nått sätt.... När ja först trodde nån hade vart bland mina underkläder bla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0