Gud va ja lär mig haha



Här är "filmen" som ♥ Carro gjorde åt mig när ja fyllde år :)

Jag packade faktist upp kartongen ja pratade om förut! Hittade då mina nycklar till dagböckerna ja hitta för ett tag sen.... Minns inte om ja skrev att ja försökte göra "inbrott" i dom? Men nu fick ja upp dom iaf haha

Herregud..... Mamma o Pappa va väldigt dumma på den tiden haha (högstadiet) Tur dom har skärpt till sig haha ;) ♥
Det va mkt killar me kan ja lova! Guud va ja va KÄR i min M på den tiden.... Han fick mitt ♥ i MÅNGA år han.... Han kommer nog alltid ha en del av det, men inte på nån sådan "nivå" om ni förstår. Konstigt att man kan tycka om nån så mycket och så länge.... Fast den nästan bara gjorde en illa.... Skumt som sagt detta me känslor!

Hittade även mitt kort på min ängel... Har saknat de! Så nu fick han en fin plats i mitt vitrinskåp

Min termometer är på plats också! Kan nog vart bra att jag inte har hittat den förrens nu... Har ju bara kollat me mobilen innan, för hade ja fått se HUR varmt det varit här skulle ja nog avlidit!!

Sen va de nog inte så mkt mer skojj ja hitta.....

Just ja!!! Hittade min "prins".... Som ja fick av en spec människa som ja träffade en stund i mitt liv.... Han är en av dom finaste människor.... Men mitt ♥ va inte där till 100%
De va en groda som förvandlades till en prins efter några dagar i vatten.... Så gullig.... Så ja fick mig min prins ändå tyckte han.......
Träffade han för inte så längesen.... Vilket va jobbigt.... Både för han o mig! Men men...

Som Carro säger..... Så många men ändå INGEN kan inte stämma bättre!!

Är de nån som vet hur de går/gick för Linus??
Jag har noll koll just nu haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0