heej mina vänner och....

alla andra läsare :)

Vill dela med mig av min kväll känner ja haha

Sitter här hemma.... Blöt i håret och blöta kläder.... Tessan har "badat" i fontänen här hemma haha Badat är väl att överdriva.... MEN jag gick rätt igenom den iaf haha Blev varnad av en kille som gjort detta innan mig, han fick sy 8 stygn.... Så ja körde inget svan dyk... utan gick bara igenom den, den är ändå GANSKA hyffsat stor haha Sen kom vi lite längre fram till några mer fontäner, dock mindre sådana... Jag ville simma och ta alla "baddaren" igen som man gjorde i lågstadiet elle va de va.... Jag utamana en kille.... Som inte ens gick i vattnet... Han va skit kaxig innan... Men sen, när ja gick i (efter 2 sek)..... Då ville han att en av dom jag va me skulle gå i o ta av sig tröjan..... En KILLE hahaha
Så ja vann den "battlen"!!


Vi kom btw hem från Halmstad nu ikväll, MåndagsKlubben va GRYM!!!! Va även där igår och idag. Tylösand är fint kan ja lova!
Va på Gessles hotell igår.... GANSKA kändistätt in på småtimmarna.... Tyckte synd om dom som inte fick va ifred.... Jag själv skulle aldrig ens tänka tanken på att få "ett kort"... Men men... vissa förstår inte att dom vill va "vanliga" människor som bara vill gå ut o ta en öl och snacka skit som vilken "svenne" som helst.... Måste va mkt jobbigt......
Men dom log o va söta ändå :)

Nu ska ja lägga mig i min fina säng o ta några timmars sömn!

Va bara tvungen att dela me mig av min kväll haha

JUST JA!!!! Ja gick ifrån black jack bordet me VINST igen...... Mkt trevligt!!!!
En lyckad och ROLIG kväll för Tessan :)

Längtar dock efter mina fina hemma.....

PUSSSSS ♥

Har även fått ett nytt smeknamn haha "CHAMPION"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0