Imorn

drar ja till ♥ götet!!!! Ska mysa me ÅJ och Sara o kanske hennes syster, ska bli sååååå kul!!! Sen blir de en sväng på stan tror ja :) Hörde från en gamal vän därifrån nyss också som ville ses. Va HUR längesen som helst som ja såg han så de vore kul :)
Men de bär av tidigt till värmland! Så de blir lugnt! Längtar me lite nervositet haha Ska ju läsa en dikt.... och är lite rädd att min känslosamma sida kommer att komma fram lite väl mycket haha men men.... ska göra mitt bästa ;)

Har handlat mig en söt sommar klänning till dopet idag, hoppas den blir bra!

Har sprejat mig me en ny brun utan sol idag..... Så ja BER till kyrkan ja är granne me att detta kommer gå vägen haha Annars blir de overall resten av hälja haha

Igår va en trevli kväll! Va kvar o fixa monicas ben o fötter och mina ben efter jobbet igår. Sen kom Sara o vi gick til piren på en öl o carro mötte upp oss. Va på väg hem till mig men gick till andra jobbet istället. Där de blev rosé och en go räksallad för min del. Sen åkte sara hem och taket stängde. Vi satt kvar när dom andra städa o babbla. Sen gick vi hela gänget till Twin. Hade en mkt trevlig kväll, MKT trevliga människor ute haha Sen sov ja i mitt gamla hem, hos carro :)

Gick upp till jobbet och fick naglarna fixade innan öppning, sen va de full fart hela dagen!

Har lagat lite mat nu på kvällen och fixat me lite kläder o så här hemma!

Nu är ja så trött att ja knappt orkar tänka......

Men som sagt... längtar efter er alla o SNART ses vi!!!!!!

Hörs efter hälja!!! Då ja är en 25 åring ;)

Puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0