Ojojojoj

Idag fyller Tess 25.... :) Har haft en underbar dag även om den tillbringats på en buss i över 4 timmar.... Som ja btw nästan inte kom me eftersom killfan ja köpte den av hade tagit FEL dag..... Tänkte ju inte ja på att kolla!!!! Enligt han skulle ja åkt i fredags från kd-jkpg kl.16 och ifrån jkpg-gbg fredas kl.18.....???? Som tur va så löste de sig iaf :)

Har haft en underbart trevlig helg!!! Blev dock fest istället för liseberg. Träffa massa nya folk och va på älskade Lounge ♥
Åkte sen på morronen till kd. Mamma o pappa hämta mig och körde mig till dopet. Som hölls under ett party tält som nästan regna sönder haha  Helt GALET mkt regn kom de!!!!! Hördes inte va prästen och ja sa..... De värsta regnet på MKT länge!!!! Men min dikt blev uppläst ändå, för den va ju till Bella även om hon inte fattar de nu ;) Hon va som en prinsessa i sin underbara klänning!!!! Älskar henne till döds!
Så nu är ja GUDMOR på "riktigt" ♥

Sen vare fest och utgång på LördagsKlubben elle va de heter. Bmb i min värld hehe Hade kul som vanligt me mina brudar och ett gäng boys :)
TACK ♥

Träffa lite intressanta människor haha Men men..... även om ja vill lägga ner mig.... så är de ingen idé så vitt ja vet ;)

Fick åka bil hem på natten till mor o far. Blev ju firad idag, så de va skönt att vakna hos dom. Även om man blev bjuden på nattbad haha

Har fått så himla mkt gratulationer idag..... Vämer så mkt i ♥ Carro min vän hade gjort en liten film också som finns på youtube Tessan 25år.... Hon har lagt upp massa nya och gamla bilder haha Har fått 2 sånna förut av gulliga vänner.... SÅ uppskattat!! Önskar ja kunde sj!!!! vet inte ens hur ja infogar länkar här haha

Har fått allt från kläder till presentkort och fina berlocker till mitt armband och fina saker till hemmet. En o annan peng mä :)
TACK!!!!!!

Nu ska ja snart sova.... Inte mkt sömn denna helg heller hehe Men som sagt.... har sagt de förr o säger de igen! De är de värt!!!!
Carro ville att ja skulle joina henne o några andra på lite vin ikväll.... Men pallar inte!!!

Imorn blir de Anna-Gretas hos fam. Melin.... Sista på väldigt länge :( På onsdag elle om de är torsda så drar ju Björnen till russia..... :( Förtränger de hela tiden.... Kommer bli tomt utan dom!!!!!!!!!
Men men.... tia går fort!

På tisdag kommer farmor o farfar o hälsar på :) Tar me sig min cykel som ja fick av mor idag också. Mkt snällt :)

Åter igen.... TACK mina kära älskade vänner....för att ni finns i mitt liv ♥

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0