TOMT

kommer de bli i denna stad snart! När lilla "famlijen" minskar.....
Har nyss kommit hem från en super mysig♥ kväll me många skratt och go mat....

Köpte hem mat från vårt älskade anna-gretas..... Spela spel och härja som vanligt haha vi har så kul tillsammans så de är inte klokt ;) De va som ja o carro sa på vägen hem..... vi ballar ur jämt jämt jämt haha Och i övermorn drar första medlemen. Har gått så fort tiden!
 Känns inte alls längesen som han skrev på kontraktet och nu drar han! Men men.... tia går fort! Och Fia o Appi är kvar en liten stund till. Kommer även sakna mitt 3:e hem!!! Trivs ju super bra i den lgh haha
O Appi..... Hon är så sjukt gooo!!! Hon "tjatar" hela tiden haha munnen går i ett!! Så fort vi kom så hämta hon en bok, gick till carro o satte sig i hennes knä, satt i 2 sek innan hon gick o hämta nästa bok o satte sig i mitt knä, sen gick de 2 sek så gick hon o hämta en ny bok o satte sig i björns knä i 2 sek haha
Även där märker man hur fort tiden går.......
I den videon me alla bilder carro gjorde om mig igår så är de en bild på mig o Appi när hon är bara nån månad.... så liten o underbar.... åså ser man på henne nu!!! Guuu....... ♥

Iaf...... kommer som sagt att bli mkt tomt, men tiden går fort och tur att fejjan finns ;) haha

Kommer SNART att få bilderna från resan, skulle fått de ikväll men de va så många att de skulle behövas ett ex antal skivor.... Men Fia skulle fixa de imorn, så SNART kommer ja att dela me mig av dom :)

Nu ska ja sova!!!!! Och sova bort anna g magen haha

Pussar o kramar till ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0