Gomorron gomorron :)

En ny härligt solig dag! Gud va skönt!

Och vilken skön dag de va igår! Gick faktist ut på en promme på morronen. Hur skönt som helst runt munksjön i solen! Sen va de hem o käka frulle och sen jobb. Fixa sandra lite innan dagen började. Fullt ös igen!
Sen blev de lite finlir me mina fransar, så nu är ja glad igen haha

Mötte upp Thom och Carro och Henke på AG, fick ett glas sangria innan vi gick vidare i solen ner till piren. Beställde en varsin räktallrik me vitlöksbröd....mmmmmmmm säger ja bara! Smaka även rökta räkor för första gången, dom va marinerade i nån egen marinad. Va också gott! Men kletigt haha Jag ÄLSKAR ju skaldjur för er som inte känner mig! Kan sitta i flera timmar och käka! Så detta kommer hända fler gånger!

Nu har vi slängt in massa tvätt, så den ska strax hängas upp. Carro gick ola sig igen och ja ska nog försöka hinna me disken innan vi går ner. Tänkte även hämta upp min resväska där ja har mina klänningar och ta mig en långklänning idag :) ÄNTLIGEN♥

Ikväll efter jobbet blir de att fixa the nails och sen hit the gym! Ska även börja se över packningen.... för..... imorn natt ÅKER vi!!!!!!!!! :)

Ha en underbar
XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0