Har

snart jobbat en vecka efter kryssen....

HEEEEJ!!!! ;)
Sorry att ni inte fått nån up-date efter att ja kommit hem! Men har varken haft tid elle ork.
Har iaf haft de UNDERBART!!!!
Fanns allt man kunde önska sig på båten.... Bla massa pooler,massa glassmaskiner och mat HELA tiden i ALLA smaker och former haha Desserter högt och lågt mm.... Bio salong där ja va och såg New Moon. Vi va på isdans show, lite andra shower och de fanns saker att göra hela tiden! Fick mig en basket match me björn också haha fanns en HEL basketplan! Elle match o match, han dängde mig i 21 haha Hann inte spela minigolf och inte klättra på väggen heller, få ta de på nästa båt :)

Ska skriva mer när ja fått bilder att visa. Tog över 1000 bilder som ja ska få på en skiva :)

Om 2 dagar är ja hos J i värmland. Längtar!!!!! Så ja hoppas tiden går fort :)
Synd att ja inte ska va kvar längre än endag, få nu hinner ja varken träffa mamma,pappa,lillen elle nån av mina vänner.... Prio 1 är J denna gång :)

Har lite ont i huvudet känner ja.... Är trött som aset, så de blir sängen efter att ja skrivit klart! 
Har haft fullt ös sen ja kom tillbaka. Kom hem 5 i måndagsmorse och sen direkt upp o jobba igen.... Men  men, lite efterlängtad har ja vart haha 
Har sååå gulliga kunder!!!

Nu är de hjärnstille stånd..... Så de är lika bra att hälsa på kudden!!!

Ska berätta min shopping också, de blev en del haha
Men de blir en annan dag mina vänner!

Puss på er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0