Öppnat mitt hjärta

har ja gjort.....
Fick dock inte samma gensvar.... Så nu sitter ja här.... Lite lessen me ont i ♥
MEN.... Detta är inget ja inte kännt förut och de som inte dödar de härdar heter de väl så fint?? hehe
Även om de gör ont nu så....... Finns de många grodor kvar hoppas ja ;)
Ibland måste man våga för att vinna och även om ja inte vann denna gång så kanske ja gör de nästa gång!

Nu går ja vidare me massa kul att se fram emot!

Packar inför en midsommar i smögen :) Ska bli kul (även om party humöret inte är på topp hehe)
Träffa emilia o alla :)

Sen har ja kikat ut en soffa idag, ja fia o carro va på IKEA hehe slakta en korv innan vi gick in... la oss bekvämt i första bästa soffa o drev om livet haha kul hade vi haha
Skaffa även IKEA handla.... me kredit på 30 000.... ojojoj Tessan can go CRAZYYYYY farligt farligt ;)

Om en vecka har ja MIN lägenhet!!!!!!!

Nu ska ja fortsätta läka mitt ♥
Oroa er inte mina vänner..... jag överlever!!!

Hörs efter smögen!!!

XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dej min älskling...finns nån möe bättre för dej där ute

2010-06-24 @ 18:25:48
Postat av: Tessan

tack... vem de nu är som är gullig mot mig ;)

2010-07-13 @ 21:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0