Är grymt nervös

för hur denna match ska sluta......... ghhaaaaaaaa

Ja giller dragan kan ja lova!!! Skulle gen en puss i panna just nu haha

Är annars grymt trött!!
Tog mig en promme innan jobbet.... så klockan 7 va ja ute i friska luften minsann! Men de va skönt! Hade ju min första sminkning idag, de gick så bra så! Hon va jätte nöjd och köpte istort sett allt ja använde och de hon inte fick me sig idag kommer hon in nästa vecka o fixar :)

Köpte biljetter hem idag, ska bli skönt att få lite "påsklov"! Rå om mina nära o kära.... och bli lite områdd :)

Imorn har ja en o samma kund hela förmiddagen... Ska bli kul!

Vi har blivit SÄMST på att laga mat här hemma.. uSCCCCHHHH haha idag dela i en pizza........ igår käka vi ute.... dom andra dagarna har ja förträngt haha

Nu ska ja fortsätta spänna mig framför ♥FBK!!!!!!!

KOM IGEN FÖR FAAAAN

puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0