Ett glas rött i handen.....

lite brun utan sol, ny peelad och ny vaxad och mask i ansiktet.... manikyr grejerna brevid mig som snart ska fixa mina nails. Har ju tagit bort mina naglar, eller aaa.... dom har åkt av hehe skulle ju fåt nya imorse, men monica försov sig..... så nu har ja mina egna.... skadade till tusen men..... funderar på att ha mina egna och stärka upp dom bara..... ska ha de ett tag iaf så får vi se sen till sommaren :)

Har haft en bra dag :) köpte en kjol igår som ja provade  i en annan stl idag..... ja köper ju alltid för små kläder.... så igår tog ja en stl större.... mmmm de gick ju bra...... felet är nog att ja ALLTID köper fel stl.... vare sig de är för litet elle för stort....
prova innan man handlar kanske??? neee.... för lat hehe köpte till o mä för stort armband idag hehe som ja inte prova......

imorn ska ja byta dom, försöka hitta stövlar/skor och nån top till kjolen :)

imorn eftermiddag har ja en ny kund typ varje kvart från klockan 15-18 haha jar aldrig sett så många namn ihoptryckta haha

va kvar och gjorde AB på martina... idag höll sig spökena borta tror ja.... hörde dom inte en enda gång.... kanske en gång... men då låtsades ja som att ja inte hörde haha fjant... ja vet ;)

kom hem till nybakade scones, en mormor o morfar och en TRÖTT aprilia... sötnöten va sååå trött haha fia o björn va på bio och hämtade henne ganska snart efter att ja kom hem...... fia berätta...... att hon fick sin VITA Iphone idag.... som hon beställde FÖRRA veckan.......
mmmmm FUCK OFF 3.......

Men jag har iaf bestämt mig för att ha kvar dom.... har fått lite kompensation så..... har ävenn fått ett mess där de är BEKRÄFTAT att min beställning är gjord hehe..... bara typ 6 veckor senare.....
IDIOTER!!!!
Men men..... nu får ja en VIT iaf... hoppas ja.... annars FAN!!!!!!!!!!!!!!!

Nu ska ja in o tvätta av masken.... och spruta lite brun utan sol i fejjan :)

Imorn kväll efter jobbet ska frida fixa mina fransar igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0