försöker komma i stäming

så party musiken har precis börjat lyda i min dator......
Måste ju va i stämning :)

Läste på fb att kära bmb hemma i k-town ska göra sin sista kväll idag..... Surt tycker ja.... hade ja ingen aning om! Men efter att tempel starta upp har man ju förstått att de inte vart så mycket folk där... Och ett sånt ställe kan ja tänka mig behöva en del folk per kväll för att gå ihop......
Har ju tagit ett par dans steg där...... Gud va många haha
jaja så är de väl i lite mindre städer tyvärr........

Är fasen trött asså.....
Carro är redan på jobbet.... så ja har inte gjort ett skit sen halv sex haha elle joo.... kollat massa glamourama..... Vet inte varför ja gör de... tycker att de är sådär egentligen haha

Vi har iof inte gjort ett skit på hela dagen, mer än vart o handlat..... fick me mig en tidning me filmen Dumpa honom. Så jävla bra film, klockren.... har sett den förut.... så de gjorde inget att ja somna bort slutet(som vanligt nu för tiden haha)
Det är en sån film man måste sätta på nångång ibland..... för att bli påmind om FAKTA..... Den är som sagt KLOCKREN!!!

Nu ska ja börja fixa mig.... så ja slipper STRESSEN som blev förra veckan.... inte trevligt att komma till jobbet me andan i halsen haha Där hamnar den under kvällen ändå förmodlingen ;) Löne helg o allt......
Ska bli intressant o se hur många nails ja har kvar när ja kommer hem från passet.....

Ska även försöka ha släckt denna Earth hour också......

Ha en underbart trevlig kväll mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0