GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTT!!!!!

än finns chansen!!!!
:)
Har inte suttit många minuter i soffan.... har mest blivit på armstödet haha ja kan verkligen inte sitta still! Jag va lite känd för mina danser... eller va man kan kalla de.... har hällt lite pocorn bla över kära publiken...... kameramännen har legat illa till ett ex antal gånger haha mmmm de va tider de......
Hoppade även sönder soffan hemma när rögle gick upp i elitserien!

Nu har ja precis börjat göra mig iordning för kvällen.... är bort bjudna på "halv åtta hos mig" hos bengan (en vi jobbar me) så de är lite personal där, ska bli trevligt :) Så länge inte IDIOT fanskapet kommer.... då drar vi kan ja lova! Och bara hoppas ja kan hålla käften.... elle hoppas ja verkligen på de??? Vore SÅÅÅ gött!!!!

Nu krånglar mina linser igen....... måste gå å byta....

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0