hehe

Skräll att ja tar fel på dag/tid..... i detta fallet på dag... Men som TUR va så hade ja på känn att nått inte stämde.... me min tid hos PT:n idag..... Så ja ringde och kolla... jajjemänn.... IMORN va min tid haha ja förstår inte att man kan va å vimsig ibland??? sen lyssna ja av min röstbrevlåda.... Då hade han pratat in på den igår och kollat om vi kunde flytta tiden till en halvtimme.... Men ja har varken sett att nån ringt elle pratat in?? Skumt.....

Men nu ska ja dit IMORN istället :)

Så denna kväll har ja fått mina nails done igen.... Skulle ha gjort till morronen egentligen... Men vi fixa de idag istället som skÖnt va! Gött att känna sig lite extra kvinnlig igen :)
Fick färga hennes bryn me haha trodde ja inte! Iof satt färgen på i typ 1-2 min bara.... Men de blev fint :)

Har nu kollat på dating in the dark.... giller de.... och TYVÄRR måste ja säga att ja kan förstå att man tackar nej till en till dejt om inte utsidan passar ens smak... Jag vet att de är YTLIGT.... Men de är ju de första man(iaf jag) går på, elle.... de gör fasen alla.... man har ju inte en aning om dens personlighet innan man pratat me personen... Och jag går iaf inte fram till en person som ja inte tycker är attraktiv.... MEN....
Sen kan ja tycka att en person är attraktiv just för dens PERSONLIGHET. Så jag har verkligen delad mening/tanke me de där...
Jag har träffat en del killar som INTE är "min typ" men som ja ändå fastnat för... Har egentligen ingen typ längre.... alla är min typ haha nej da... Men ja har lixom inte.... han ska va blablabla annars kvittar de.... Jag gillar blonda som mörka... Men en sak är ja MYCKET SVAG för.... har alltid varit och kommer nog alltid vara.... Tatueringar.. me LIKE!!! elle ♥ kan man nog erkänna haha Det kan göra en "ful" (ta mig rätt) person så HEEET!!! Fråga mig inte varför.... Men tror att de har me mitt lilla problem här i livet.... att ja faller mer än gärna för "bad boys"..... Men de försöker ja jobba bort.... svårt efter mer än 10 år i träsket haha nej da... har träffat många icke "bad boys" också men... haha de lät de... många.... en del då haha
på nått vis så tröttnar ja och tycker att som är för snälla.... hur fan man nu kan tycka de....
Men ja tror inte att dom är för snälla..... Utan bara.... att de inte va rätt kille för mig.

Hmmm... va tankfull ja blev kände ja haha (elle va fan de heter haha) tur iof att hjärnan jobbar några minuter/dag ;)

Nu håller min kära kombo på me negerbollar.... Men ja är fasen inteså sögen om ja ska va ärlig.... kanske tar en smakbit för att va trevlig hehe

Ska kanske ta mig en ganska tidig natt idag.... är lite trött känner ja.....

Btw..... Gynning är sveriges hetaste brud



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0