Hej mina vänner

får verkligen be om ursäkt för den sena updaten! har vart fullt ös en tid nu! Mycket har hänt :)

har vart  hemma i k-town på dop o massa myyyys! Fick mig en trevlig fråga där hemma också..... Om jag vill bli gudmor, och det är ju SJÄVKLART att ja vill ♥

Jag har fått mig en LÄGENHET!!!! Flyttar inte in förren 1 juli, så jag och carro får mysa ett tag till haha kommer bli skit tomt haha
En stor etta som nästan är som en liten tvåa. Den kommer bli en riktig tessan jägenhet! Dock gilla ja INTE köket och badrummet.... men får göra de bästa av de :)

Va o hälsa på Linda i Uddevalla i helgen..... MYYYYS även där! Och utgågn såklart hehe fick se deras fina hus också, så gött att träffa henne igen. Saknar henne enormt!! Kan inte fatta att skolan slutade för snart ett halv år sen..... galet!!!

Sen den största nyheten av dom alla........
Jag o Carro ska.......
På MEDELHAVSKRYSSNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aaaaa ni läste rätt!!! MEDELHAVSKRYSSNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har inte riktigt fattat de än haha men de kommer KANSKE när vi sitter på flyget till rom den 5 juni, där båten avgår ifrån den 6. Så vi har även en hel dag i rom. har velat åka dit jätte länge!
Fia o Björn o Aprilia ska me. Det är pga dom vi åker kan man säga...... ♥♥♥ världens snällaste nalle haha även om han spelar för fel lag ;)
Sååå skönt att ha nått att se fram emot. Vi flickor har även bestämt att fin dressarna ska på VARJE kväll haha mmmm ska bli så fruktansvärt KUL!!!!!

Möblera om igen här hemma förut hehe på tiden, vi har väl velat de sen typ morronen efter vi gjorde de sist... men inte orkat. Men nu är de gjort :)

Just ja.... hade inbrott i fredags igen elle aaa torsdags natt va de väl.... Hade tänkt att lämna min dator på jobbet på torsdag kväll eftersom vi skulle se hockeyn... men tog me den ändå av nån anledning... som TUR va!!! En match som btw gick sådär..... 2-2 hehe vi ledde me 0-2.... Men sen va BJÖRN TVUNGEN att göra mål...... som vanligt haha nee da.... har faktist sagt att så länge han gör målen så är de lugnt ;) Om vi får vinna iof.... ;)

Hmmmmm jooo.... har köpt träningskort me :)
Ska upp imorn innan jobbet o köra lite gym. Köpte nya ute skor idag me.... Så nu blir de PROMENADER och utforska stan hehe

Ska på nån modevisning imorn... som carros kund TVINGA på oss hahahaha ska bli INTRESSANT!!!

Kolla på dating in the dark förut.... och kände igen han pontus FRUKTANSVÄRT mycket..... kom till slut på att en kompis har dejtat han. Jag tycker nämligen att han är VRÅL SNYGG, så jag hade inte svårt att känn aigen honom...bara svart at placera :)

Så mina små ♥..... nu tror ja inte ja kommer på nått mer spännande...... ;)

Hoppas ni mår bra!!!! 

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0