Home and safe haha

guuu va bra de gick! Men när ja kom fram till sjön o skulle börja rundan..... fick ja nästan kalla fötter haha guu va långt de såg ut!!! Men de gick skit fort! Spec eftersom de blev POWERWALK då å då..... när ja insåg att svanFANSKAPEN is back in swed! USCHHHH va elaka monster! De verkligen lyser ondska om dom :(
men ja överlevde hehe

Utmana mig själv när ja börja känna igen mig..... klarat nästan galant haha fick chansa LIITE....... ;)
När ja kom hem så kom en bra låt på radion.... så då ville ja inte gå in haha så ja hämta bara pengar o gick o handla lite. har verkligen INGENTING att äta hemma.... Köpte massa frukt,tidningar o smootie o en redBULL. Hon i kassan: Oj, du ska hem o läsa ser ja?!
hmmm va menar hon tänkte ja... öö... aaa de ska ja :)
Sen när ja packar i mitt inköp så inser ja att 4 tidningar slank ner i korgen hehe
Kassörskan igen:
-o bara massa nyttigheter har du handlat!
-hehe aaa man måste ju försöka blev mitt svar

Trevlig dam ;)

Nu återstår "endast" fyra timmar tills mödarpasset börjar.... ja förbereder mig på mördar pass så blir de en glad suprise om de är någorlunda ok hehe

har börjat städningen här hemma.... våran lgh är INTE lady lika om man säger så hahaha ser för jävlit ut! och vi har fixat detta sen igår morse...... bra gjort!!
Men nu ser den någorlunda ok ut... ska fixa de sista innan ja drar sen. Så skönt att vakna o slippa se de!

Undrar hur de gick för björn o dom.... när ja prata me pappa hade dom precis kvitterat.....

Nu ska ja börja läsa lite av mina tidningar hehe
Sen tänkte ja kolla lite Glamourama

Ha en mysig lörda sweeties


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0