Inbrott

va de inatt igen..... Blir så jävla trött på idioter!!!!!!!!!!!! Men nu är lås bytta och lite mer säkerhet på stället... ska förhoppningsvis hålla lallos borta!

har haft ett ARGT samtal till 3 idag också..... men fick prata me en bra (tror ja) kille. Som ska fixa lite åt mig så ska ja bestämma mig tills imorn om ja vill ha kvar dom.
Skulle gjort mina naglar nu efter jobbet, men kände att ja ville gå å kolla me andra operatörer va dom kunde erbjuda. Och de verkar som han ja prata me på 3 hade ändå bäst..... Så ja ska nog ta de. Men ja är INTE pigg på dom just nu......

Samtidigt som ja kolla lite andra operatörer så bytta ja lite kläder..... och inhandlde lite nya hehe så nu har ja outfit till dopet! Ganska nöjd tror ja :)

Fick ett super mysigt mms imorse... tack gumman! blir hur glad som helst varje gång du skickar på snuttan!

hahaha gjorde min första vurpa idag! när ja skulle vänta på bussen hem från shoppingen på A6 hehe fan va ONTE de gjorde..... inte konstigt.... när ja kom hem hade ja ett blödande sår på knät.... och ja som har problem me mina knän..... haltar lite lätt hehe
Men de va bara ja där o kanske nån som såg på håll men..... då fick ja bjuda på lite skratt :)

nu ska ja snart in u duschen. ska upp tidigare till jobbet så monica ska fixa mina naglar då istället. sen ska ja göra lite behandlingar på martina innan ja går hem.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Lojjan

Jädrans idioter... hoppas de ger sig nu!!!

Hur går det med knäna då gumman? Jag är livrädd att jag ska halka när jag har lillan i famnen, har varit på väg ett par gånger när jag gått själv.... med andra ord: VI VILL HA VÅR OCH RENT PÅ GATORNA NU!!!!!

Antar att det var ett mms från mig? =) Ska bli så kul å träffa dig till helgen! Längtar!



Puss på dej!!

2010-03-03 @ 15:24:10
Postat av: Tessan

jaa.... vi får hoppas de, annars ska ja personligen ha nattvakt tills ja tar dom jävlarna haha jadu vännen..... visade nyss mitt pöntade knä/ben för carro haha helt svullen och blå, runt köttsåret haha men ja har säkert gjort nått för att förtjäna de ;) oh ja, mms är ditt ja mena :) ses snart hjärtat!! PUSS

2010-03-03 @ 22:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0