Måndagen gjord

är ju faktist en dag mindre denna vecka :)

Igår vare ju "halv åtta hos bengan".... Med lite vin och spel haha
*sorry för de konstiga samtalet* haha Men va tvungen, och sen fick ja inte svara om du ringde/messa haha Men du fick ett ganska snällt samtal haha
Jag fick också bla gå till grannen och fråga om en toarulle

Sen tänkte vi faktist följa me ut, de va ju restaurangfest....
Men de va lite fel folk där...... Så vi kom in o vände.
Gick hem o babbla i några timmar istället.... Så lite trött har ja vart idag :)

Jag,carro o thom gick o käka på anna-gretas :) Va fasen längesen nu!!! uuuh va gött dä ä :) (en tapas rest.)

Nu ska ja snart ta mig en dusch och lägga mig i NYBÄDDAT!!! Gu så gott de ska bli!
Ska ta mig en promme innan jobbet imorn, sen under dagen ska ja ha min första make-up lektion :)

Sen....... sen..... ska ja HEJJA HEJJA HEJJA!!! Fasen fbk.... MÅSTE!!!!!!!!!!

Ska även köpa biljetter hem till helgen me.. ♥

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0