Första

dagen.... me BARA shakes..... Har ätit dagens ranson, som är 3xsoppa. Två goda och en sådär.... Men de går så fort att "äta" den.... så de är lugnt :) Har "tuggat" ner dagens portion av linfrön också, de enda ja kommer kunna tugga på 3 veckor hehe Men de smakar nått och gott tycker ja!

Har vart på dagens promme också.
Igår blev de denna runda gånger 2, så lite mer än en mil blev de igår :) Gick o la mig runt nio halv tio..... Sov innan klockan va tio kan ja LOVA! Mycket mycket skönt! Va uppe o tvätta lite imorse... Annars har dagen rullat på.... Lite märliga stammisar hade ja idag och fullbokad. Skönt dessa dagar när ja inte "får" äta hehe

Ska snart ta mig en dusch.... och lägga mig tidigt idag me! Ska nog ta en morron promme imorn tror ja.... Ska antaligen fixa mina fransar imorn igen. Ska bli kul me dom igen!!

Har även köpt biljetter home idag... Så torsdag blir de värmland!!!! Längtar :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0