Packar!!!

och denna gången tar ja inte me hela garderoben hehe

Igår fick ja mina ♥ fransar igen!!! Lite jobbigt att ligga still i flera timmar..... Men värt det!!! Så nu hoppas ja på att mina linser inte fuckar sig så ja måste ha glasögon.......

Dagen har gått jätte fort!!! hade en o samma kund på flera behandlingar på förmiddagen och hade bara en sen på eftermiddagen och resten butik.

Carros 2 vänner från UA har anlänt och dom är iväg och handlar lite, tror de blir film också :)

Tredje shake dagen har gått galant! Ska ta mig en stor kopp te snart och mina små linfrön! Men de är denna dagen och imorn som är värst.... Har unnat min en cola både idag och igår.... Man får dricka light dricka i VISS mängd..... Så de är lugnt :) Vi peppar varann på jobbet och mår bra båda två! Riktigt kul!!

Imorse tona ja håret innan jobbet, fått en jätte fin färg! SUPER nöjd!!! Fick även veta att vilverschampot ska verka några minuter innan man sköljer hehe inte konsigt att ja aldrig blivit nöjd!

Ska bli SÅ skönt me ledigt! Och ledig HELG!!!!

Imorn får ja krama lillen♥ Gu va ja har saknat honom!!!

Så klockan 07:50 far ja hem till Värmland :)

Snart ses vi mina älskade vänner!!!!

XOXO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0