Världens GOASTE helg

har ja nyss kommit fram till att de har varit/är!
har fått ut väldigt mycket av den och den har för en gångs skull kännts ganska lång :)

Har hunnit me fest,lång promme i solen,jobb, god mat, gymmet och snart även mys me arbetskamraterna på Karlssons.

Har en underbar paj i ugnen som snart ska avnjutas me god sallad till. Har ett kinderägg som väntas till efterrätt och John Mayer på spotify...... Kan de bli bättre?? ;)

Ska senare som sagt träffa kollegorna för lite vin och skitprat. Ska bli trevligt att hitta på lite me dom istället för att "bara" sitta hemma. Vädret är ju SÅ fint!!! Skulle inte göra mig ett dugg att "bara" sitta hemma heller, men alltid trevligt att ses!

Igår va de en lugn kväll/natt på jobbet för en gång skull! Har inte hänt sen ja börja där! Skönt me lite lugnt ibland! Även om de är gött när de är häcken full också :)
Rodda stora baren, va aslängesen ja gjorde de! Så de va också kul! Känner mig riktigt hemma där haha

Sluta jätte tidigt! Klockan 3 va vi klara typ! Satt kvar en stund och snacka skit innan vi gick hem..... La oss i varsin soffa och satte på Grease, men såg kanske i typ 10 min innan ja slockna. Vakna av att grannen under spela piano, va lite irriterad precis när ja vakna.... Men insåg snabbt att ja hellre vaknar av de än massa musik haha

Va vaken i ca 20 min innan ja satte på mig träningskläderna och drog en sväng till gymmet. Lite folk och alldeles perfekt va de!

Nu ska ja ta ut pajen...... Ska bli gött!

Hoppas eran helg har laddat era batterier! De har banne mig min iaf :)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0