En liten paus

innan de blir Karlssons Salonger och jobb! Fick även info igår om att de antaligen blir premiär BAKOM baren för mig haha
Tessan The Bartender haha
Ska bli kul! Hoppas de går bra.... haha
Men sen kan de ju ha ändrats igen! Vi får se :)
Vi har EFTERFESTEN för Ladies Night som befinner sig i jkpg ikväll. Så de lär va galna fruntimmer som attans tror ja haha

Jobbet igår/natt gick bra. Inte jätte mkt folk... Men bra Dj:s IGEN! Några franska grabs

Dagen idag har innehållt mestadels make-up

Är lite trött i hjärnan dock haha
Inbilla mig för en stund förut att ja tog studenten -06.... Va helt säker på de haha Men insåg till slut att de va -04!

Sen.... Trodde ja att klockan hade vart 17:20...... Men kolla på klockan, som inte ens va 17!
Jaaa ni.... ibland tar hjärnan en paus ;)

Ett super gulligt kort låg och vänta på mig i hallen när ja kom hem. Tack igen min vän ♥

En av målarna överaska mig imorse genom att plinga på dörren, han fixa lite och underhöll mig medans ja fick i mig frullen haha

Nepp....
nu ska ja få nått i magen tror ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0