:(

hemma idag......
har sovit APdåligt.....
Men sov ganska länge till slut, dock me några vakningar emellan men... Tills slut så....
♥ ringde och hörde hur de va me mig.... Då bestämde ja mig för att gå ner o köpa massa frukt! Han tyckte ju de igår såå.... o han är ju GANSKA vettig den där karln ;) ♥

Kollar nu på gamalt Bevvan avsnitt..... Dom berätta nyss en sak ja har fått erfara.... Att man kan mata ihjäl sina fiskar hehe
´Stackars fisken.. Minns ej va han/hon hette men... Fin va den!

Lite nostalgi att kolla detta, va ett ex antal år sen, även om detta inte va blande di äldste.... Dylan tror ja har hoppat av vid de här laget, har inte sett han iaf!

Önskar ja hade 9876456879 bra filmer här hemma!! Har ingen ja är sögen på.... Elle.... joooo!!!!! Mio min Mio fåre nog blii!!!! Åhhh Benke.... konungen...... Eva....... Den fåre nog bli!
Och lite Hallon SORBET ¨på de!



mmmmm den fåre bli om de blir nån.... om ja orkar ta mig bort till dvdn hehe

puss......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0