FREDAG

och min natt va mkt bättre än den som va innan!
Har nog bara vaknat kanske... 1 MAX 2 ggr :)

Läste ut min bok nu på morronen, NEJ inte Att älska som en porrstjärna haha Den vet ja inte ens vart jag har om ja ska va ärlig!
Har en del böcker i byrån där borta som ja ska gå igenom. Känner för.... En rolig och kärleksfull bok :)

Kollar nu på EFTER TIO älskar detta program! Kan dock inte se de längre eftersom ja jobbar var eviga dag. Men när jag hade lite olika tider som på mitt förra jobb gick de nångång i veckan. Nu går de ju bara när ja är hemma mot min vilja!
Men då får man passa på att njuta :)

Idag ska jag tvätta mitt hår för första gången efter att de blivit låååångt :)

Neee..... nu ska ja kolla på detta fina program!!

Sen ska ja äta.....


;)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0