Har världens

♥underbaraste vän vid namn Carolin!!!


Hoppas alla har MINST en sån vän!

Fick ett mess förut, som undrade om ja va hungrig.....
Sen kom hon o hennes pojke förbi me hemma gjord fisk/skaldjurssoppa ♥ Till sjuklingen :)
De är vän de! Super god va den! Hon har de bra me en man som e kock haha

Har ju inte fått erfara så mkt av min mans kökskunskaper än, kanske i helgen??? ;) ♥

Fick även ett paket av mina favvisar-------> Kinder maxi ♥
Om ni vill fjäska för mig nångång.... så köp de haha

Längtar sååå himla mycket till lördag klockan 3.... Då sätter ja min fot på värmländsk mark igen!!
Extra mkt nu när ja e (som mamma nyss uttryckte de hehe) lite ömkli....
Men ja kommer inte va sååå sjuk då ;)

Förut när C o P va här....
Båda fick ju självklart en kram av mig... Efter en liten stund.... så tyckte P att de lukta linement haha
Joooo tack.... Jag badar i Tigerbalsam!!
Men de går bättre o bättre! Funderar på o koka enhandduk..... Är inte de bra?? Elle e de nått ja har hittat på i min skalle?? Vågar inte riktigt prova tror ja... Men de vore gött!

Nu skulle ja ha suttit i Entrén på Caj..... Missar säkert underbara Dj:s.... Men men.... inget att rå för!

Ska lägga mig me kära KARLAVAGNEN snart :)
 
♥ till er

Kommentarer
Postat av: Tina

varm handduk är nog bra, bara du låter den svalna lite så du inte bränner dig, haha. krya på dig snuttis!

2010-11-05 @ 10:53:58
URL: http://tinaodan.blogg.se/
Postat av: Tessan

hmmm kanske vore en idé... men kom på en annan smart idé... köpa en vetekude :)

Tack smööla mii <3

2010-11-05 @ 11:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0