Home from work....

men snart bär de av till ------->


För mer jobb!
Håller på med maten tills imorn, så laxen är i ugnen!

Sen blir de att hoppa in i duschen och piggna till hehe Kanske en kopp kaffe??

Dagen har rullat på! Kaffe hanns me med smölan på lunchen ♥
Vi kom fram till.... Vi jobbar alldeles för mycket för att kunna/orka ses. Vi jobbar ju på våra salonger mån-fre, sen jobbar vi båda två på nattklubben minst lördagar.
Nu på sistone så har båda jobbat även dom flesta fredagarna med.... jag kör ju även varannan torsdag.
Så vi har planerat in en helg i dec där vi ska va lediga!!!! Är vi förtjänta tyckte vi haha

Är inne i en period där min hjärna inte gillar de den ser i spegeln.... USCH på alla sätt o vis!
Behöver se min älskling..... o få höra att ja är finast i världen.....
Löjlig man är ibland haha

Vänner är på i bakgrunden.... fasen va bra de är haha
Är ett måste varje dag vid halv sju :)

Hoppas lite mellan ämnen märker ja haha Men....

Mina vänner.... Nu ska ja piggna till..... Så ni får ha en mysig torsdag kväll!

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0