Hunnit med en del

elle.... Jag skulle kunnat gjort de! Men.. har banne mig inte gjort nått haha Jooo handlat lite och läst VR. Är inte jätte glad i den tidningen... Men den har blivit lite bättre och de fanns ingen annan som ja ville ha och inte hade.

Har prata med min älskling... Som ja skulle kunna göra vad som helst för att får träffa! Längtar såååå mkt efter honom ♥
Men om 2 veckor befinner jag mig i hans famn! Iaf i hans närhet ;)

Mamma o Pappa är snart i en bil på väg från Arlanda och hem.
Vet ni...?
Det tar längre tid för mig att ta mig ifrån Jkpg-->Kd än de gör från Tunisien--->Swe
Lite kontsigt hehe

Har kollat lite tv


Denna karl var med i ett program. Han är min favvo man i sverige och Gynning är ju min favvo kvinna. Älskar folk som skiter i att de dom säger kanske får konsekvenser... Bryr sig inte i skit snack mm
Sen att båda två är skitsnygga är ju bara ett + :)
Dom 2 vore mitt drömpar haha

Har lagt bubbar på tining och ska avnjuta de till hockeyn.
Har hunnit trycka i mig


Ägget innehöll


Fråga inte vad de är och va den är bra till haha
Men på bilden så ser de ut som den ska studsa elle nått....
Undrar såååå vem som kommer på alla saker di bjuur på!

Neee.......
Nu ska ja nog..... Lägga in en baguette i ugnen och göra lunch :)

Puss på ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0