Hur märker man

att Tessan är sjuk???

Joo..... de kommer lite fler inlägg än normalt ;)

MEN måste dela me mig av denna underbara människa! Älskar henne och har gjort de under många år! Va efter att läst hennes första bok Ego Girl som ja verkligen föll för henne.....
Hon är..... Underbar! Både till utsidan och till insidan. Det enda jag störde mig på, va efter hennes bröstförminskning. När hon sa att hon tagit ur allt och enbart hade hennes naturliga bröst. För de går INTE att först ha BAMSE sillisar och sen ta ur allt utan att lägga i mindre size. För då ser de för jävligt ut.
Men men... förutom de....



Hur härlig är hon inte??
Vet att de finns dom som tycker att hon är för mycket.....
Men inte jag ♥
Tänk att ha en sån i ens liv, en frisk fläkt! :)

Carolina Gynning!!!! Längtar till hennes nya bok blir färdig och utgiven, ska bli spännande me en icke själv biografi! För de är inte den som ja har fattat de.

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0