I jönnet

och i MIN lgh igen! Skönt att bo i mitt igen, efter en vecka i mitt gamla hem. Trivs ju super där med.... Men sååå skönt att bo i mina saker :)
Imorn kommer "mina" grabs igen och ska börja med köket och sovalkovet. Skulle ta några dagar, så ja antar att sängen får flyta in hit i vardagsrummet.
Visar bilder på resultatet när allt är klart och fixat!

Helgen.....
Har vart ♥
Tror inte ni kan förstå hur kär jag är haha Han är... underbar min man! Blir bara mer o mer kär för varje gång vi ses :)
Banketten va så trevlig så! Dock något ja är lite lessen över är... Att ja inte tog nån bra o fin bild på oss! Plägg!!!
Men 2 har ja haha Som inte jag har tagit men.....


Detta är taget innan, vi mötte upp Daneil o Emma hemma hos Emma :) Som btw bor där jag alltid velat bo sen ja flytta till K-town! Vid älven, vid museet. Hur mysig lgh som helst!

Sen bild nummer 2



Vi kan ju låtsas att vi tittar lite kärleksfullt på varann iaf haha

Insåg när ja titta på bilderna.... Att ja lät silverschampot va i LITE för länge haha Gråhårig tant för

***********************************************************************************************

detta skrevs igår, men gick inte att posta, så ja gör de nu iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0