Imorse

vaknade ja av mig sj! Älskar att göra de, dock händer de kanske en gång i halvåret haha Men när de väl händer såå..... :)

Vaknade upp till snöOväder! Tog mina UGGS till jobbet... Dom är ju så goa när de är kallt ute....
Fick dock strikta order när ja köpte dom att dom INTE får bli särskilt blöta....
När ja skulle gå hem..... Elle rättare sagt när ja kom hem, va ja dygnsur :( Hoppas verkligen att dom pallar de... Ska skydds spreja dom imorn, om dom hunnit torka.......
Kommer bli ganska arg på mig själv om ja förstört dom, har verkligen dom pengarna nu att köpa nya! Hade ja iof inte när ja köpte dom heller haha

Saknar min smöl såååå mkt!!! Vill bara gossa upp mig i hans famn..... Men allt har sina för o nackdelar....
Och en nackdel me distansförhållande är ju att närheten inte finns till hands dagligen.
Men de är nog J inte jätte lessen för.... Han får ju lite vila efter våra helger haha
Jag är ju en ganska mys människa.. Ok där ljög ja.... Jag är en STOR mys människa :)
Fördelar.... kommer ja inte på nån just nu eftersom ja längtar så mkt efter honom haha

Men..... Såhär så tar man ett steg i taget iaf, inte allt på en gång... Som ja annars är bra på att göra här i livet.
Allt eller inget haha
Men yrvädret blir bättre o bättre på att lugna ner sig haha


Nu ska ja egentligen stå vid spisen o göra mat....
Men orkar banne mig inte. Ska ändå gå upp tidigt imorn o tvätta, så då kör ja allt på en gång :)

Funderar på att duscha o tvätta håret innan bedTime.... De mörka i håret blir ljusare ju mer ja tvättar de haha Börjar otrivas mkt me de mörka.... Men de känns lite bättre när de är plattat som tur är.....

hmmm jaaa... Mina firrar har fått de rent o fint igen :)

Nee.... nu kommer ja bara babbla massa skit om ja fortsätter.... sååå... ja lämnar er med:



Sista biten.... Därifrån att han "byter" till sig en dricka... Är sååååå bra, skrattar så ja grinar varje gång!
DRICK LUGGGGNNNNNT TOOOOOBE!!! hahahahaha

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0