Ledig

är jag :)
Igår va de ganska bra drag! Gick bra också :)
En sak va lite kul, en kille fråga mig om jag hade varit här innan och blivit sminkad..... Eftersom jag va så fint sminkad :)
 Lite kul dels för, att han ens visste om att man kunde få bli sminkad innan på kvällen (dom kom inte när de höll på, inte jag heller för den delen hehe) och sen för att de va en snäll/bra komplimang för mitt make-up ego haha

Idag ska ja göra klart me kläderna, kolla hockeyn... Annars är jag fri från planer! och de är skönt!

Ska alldeles snart göre kaffe..... sen??? ååhhhhh de luktar rostat bröd.... Hmmm varför gör det de??? jaja... åhhh kanske ska gå o handla......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0