Man vet....

att hösten är här när:

1 De är mörkt när du vaknar, halv mörkt när du åker till jobbet
2 Människor klagar över hur kallt de är
3 Det regnar 90% utav dagen
4 Man vet inte vad man ska ha på sig eftersom tempen utanför dörren förändras konstant
5 Det är mörkt när du åker hem från jobbet

Men jag gillert just nu! Så mysit! Tända ljus.... hmmm aaahhh de är väl därför de är mysit tror ja :)

Har nyss duschat efter balancepasset. Trodde ja hade vart på de bästa passet... Men tjejen som hade de idag visade att ja hade fel!
Grymt bra va hon!!
Så ja va tvungen att gå fram och tacka för ett bra pass, de gör ja bara när ja har ÄLSKAT passet :)

Är ni nyfikna.......???? Pååå..... Mitt.... hår??? ;)



Titta va långt hår ja har nu!!!! :)
Är gladare än en unge på jul haha

Ska dock tona de till en kallare nyans på fredag. Nu får ja inte tvätta de förrens då eftersom fästena måste göra nått.... typ härda elle va de va :)



hmmmm
de hände en konstig sak me mig förut under avslappningen på passet.. Är ju alltid ca 10 min när man bara ligger och slappnar av på slutet.
Therese Mohlin börja gråta haha
Jag hade lätt kunnat störttjuta om ja bara hade släppt på de!!!
Massa känslor bara bubbla upp!

Under denna låten va de


Minns inte när de kändes så....
Även om jag vet att de börjar närma sig 1 dec.... och 10 år sen min ängel for upp till himlen. Om 19 dagar skulle han bli 31....
De är verkligen inte så att ja mår dåligt över de på samma sätt, de hoppas ja ni förstår.....
Svårt att beskriva för nån som inte vart/är i samma sits!

Men ibland...... kommer känslorna över mig
Tiden läker ju såren... Men inte dom allra djupaste.... där kommer de alltid vara ett litet ärr. För blir ärren tillräkligt djupa så finns de inget man kan göra åt de mer än att leva me dom.

Jag kan inte vara mer lycklig i mitt liv just nu.... Men alltid denna tiden på året.... känns de bara som ja går och väntar på att tiden ska gå förbi 1 dec.
För denna dag har ja väldigt lätt för att dras tillbaka i tiden.
Den dagen kommer för alltid vara färsk, som om den vart förra veckan. Konstigt de där......
Men en bra sak.... Man lär sig uppskatta så himla mkt mer i livet! Och ta vara på nära o kära... Även om de ibland kan kännas som man är för orolig över vissa saker.

Hmmmm neee.... nu tror ja att ja är för trött för mitt eget bästa haha

Har fått min daliga dos av J♥ så nu kan ja somna gott me ett leende på läpparna :)
Lägga mig och låtsas att han bara är på toa elle nått och snart kommer och håller om mig haha
 ja veeet.... lite fjantig men....
Känns bättre så :)

Imorn är de onsda... mitten på veckan o närmare slutet av veckan som ja längtar mer än ja kan förklara efter!!!

Innan ja lämnar er för dagen.... vill ja leverera denna låt... som ja tycker är så fin :)



mmmmm sååå.....

Sov så sött mina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0