Ny vecka

och en dag mindre tills ja får pussa J!!!!! :)

Har vart en mysdag på jobbet som vanligt :)

Igår va de jätte trevligt! Va ju först och


jag kan väl inte säga att ja ägde arenan men... haha ja fick strike iaf! Och gör inte som J och fråga hur många.... ;)
Efter de åkte vi nästan allihopa till Twin och käka. Va precis lagom o ja,Elin o Matilda tacka för oss vid 22.
Va dygn trött! Men va ju tvungen att prata i telen i nån timme ;)

Mer idag.... Umgicks me Carro både på lunchen och efter jobbet. Och nu på kvällkvisten hehe

En glad nyhet kan ja dela med mig av för er som inte vet de redan!!!
En "familjemedlem" är uttagen till landslaget!!!! Kära Björn ska va med och köra skiten ur dom andra på isen!! Ska bli så GRYMT kul att se :) Karjala Cup får se upp haha
Så glad för hans skull!!

Nu ska ja lägga mig....
För imorn klockan 7 sitter ja i stolen hos söta Sandra som ska göra mitt hår låååångt :)

Ska ni få se imorn ;)

Sov sött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0