Onsdag

och ja är typ sjuk...... Antar att ja har feber.... svamlade me kassörskan på Willys..... skulle köpa strepsil men hade inte me mig leg och de är tydligen 18 på de!!??
De va bara de att de va JAG som börja babbla om de där jävla leg.et haha Betedde mig säkert som man gjorde när man va under 18 o skulle köpa cigg haha
Men ja fick me mig mina strepsil hem ;)

Håller på att tvättar....

Har ätit en pirog o ska kolla lite tv.
Skulle myyst me Carro.. Men pallar inte de :(

Kommer antaligen va hemma imorn för att bli frisk.
Finns ju risk att de blir en långdragen sjukdom annars. Och de pallar ja inte mer. Då är de bättre att va hemma en dag, istället för 4-7 dagar!

Så då blir de antaligen ingen Caj heller imorn, får grabsen klara sig utta mig hehe

Nu ska ja kolla Paradise

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0