Torsdag

och veckan har sprungit förbi! Och bara för att jag säger de nu så kommer säkert denna dag gå låååååångsamt haha
Men de får ja ta i sånt fall :)

Sitter med koppen brevid.... o myser lite grann! Vet att min kund vid tio ombokade, så ja behöver inte förbereda så värst innan öppning. Så ja kan gå en aning senare idag. Funderade lite på om ja skulle ta cykeln.. Men skönt att gå kom ja på!
Ska möta min favvo Carro efter jobbet för lite up-date! ♥

Hmmm de känns som ja drömde nått skumt igen.... Härrom natten drömde ja att man fick köra upp i polisbilar haha

Idag fyller min ♥ far år!!!! Halv vägs till 100 blir han :) Önskar ja fick ge han en BAMSEKRAM

Nu ska ja göra frulle! Gissa vad....... ;) (omme)  

Nu ska ja fortsätta denna trevlig dag me att lyssna på

Köss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0